פסיכומטרי – הנה זה מתחיל

2013-03-10 09:14

 

אהלן לכולם. כן, גם אני החלטתי שהגיע הזמן לעשות פסיכומטרי. ניסיתי לדחות את זה, בדקתי איזה מקצועות אפשר ללמוד פסיכומטרי ורק עם ציוני בגרות וקיוויתי בכל ליבי שאוכל להימנע מכך. אבל אין ברירה – הבנתי שאני לא אצליח להתחמק מזה. לכן נרשמתי אתמול לעשות קורס פסיכומטרי ועוד כמה שבועות אני מתחיל.

 

בינתיים אני עושה כל מה שמנהלת הסניף אמרה לי – אני לומד מילים באנגלית ובעברית וחוזר על יסודות מתמטיקה. דבר ראשון שעשיתי זה לקעקע על הזרועות ועל כפות הידיים מילים שהופיעו מועד פסיכומטרי שעבר בבחינה ועל הרגליים מילים שהופיעו במועדים קודמים השנה. ברגל ימין שמתי מילים באנגלית וברגל שמאל מילים קשות בעברית. תמיד חשבתי שהדבר הכי חשוב כשעושים פסיכומטרי זה ללמוד מילים קשות, אבל האמת שאמרו לי שעכשיו צריך גם לכתוב חיבור ויותר חשוב גם יכולת קריאה ממש, גם בעברית וגם באנגלית. אז קיעקעתי על הגב את הארי פוטר באנגלית ועל הבטן את "גלי בכוכב נולד" של סמדר שיר (בעברית כמובן). תראו כמה אני משקיע בשביל הצלחה פסיכומטרית. 

חוץ מזה אני מתאמן על החשיבה הכמותית שלי ולמדתי כבר לספור עד 1726 (בעברית וגם באנגלית וגם בגרמנית) כי אומרים ש40% של ציון פסיכומטרי זה חשיבה כמותית. ואני גם למדתי לחשב אחוזים – זה ממש קל דווקא! עושים במחשבון כפול ואחר כך עושים חילוק מאה. חבל שאסור להכניס מחשבון במבחן פסיכומטרי.

אני חושב שההספק שלי ממש טוב בשביל יום אחד ובטח עד שאתחיל קורס פסיכומטרי כבר אדע ממש הרבה ואהיה הכי טוב בכיתה שלי. גם בבצפר הייתי הכי טוב בכיתה והמורה תמיד נתנה לי סוכריה על מקל ומדבקת סמיילי זוהרת של "אני תלמיד מצטיין". מעניין אם גם מורים של קורס פסיכומטרי עושים דברים כאלה. תכלס לא ממש משנה לי המדבקה, אבל אני ממש אוהב סוכריות על מקל, במיוחד בטעם תות.

נראה לי חפרתי מספיק חחחחחח אז אני אמשיך לעדכן כשיהיה לי עוד מה להגיד על פסיכומטרי. אם גם אתם עושים קורס פסיכומטרי או הולכים להתחיל אתם מוזמנים להגיב, יהיה כיף אם יבואו הרבה גולשים ויחד נשתלט על העולם. סתם חחחחחח. או סתם נקבל ציון פסיכומטרי גבוה. אני שואף לקבל 100 כמו בבגרות.